06.06.2011 17:58
RE: Tygielek!
Do Tygielka należy wpuszczać klienta tylko w krawacie. Klient w krawacie jest mniej awanturujący się.http://www.youtube.com/watch?v=7sLiAebWM7U
Podstawowe typy klientów to:
- klient rzeczowy – najlepszy z naszego punktu widzenia,po otrzymaniu wyczerpujących informacji opuszcza lokal.
- klient plączący – zaczyna od pytania dotyczącego a czemu to...i przez najbliższe 30min opowiada o swoich problemach życiowych i oczekuje na litość i zrozumienie
- klient złośliwy – zna doskonale przyczynę odmowy obsłużenia ale mimo wszystko dręczy obsługę podchwytliwymi pytaniami, kończy rozmowę skwitowaniem typu: „Pani się kompletnie nie zna! Jak Pani może pracować w tym lokalu?!”
- klient dynamit – zaczyna rozmowę od zwymyślania obsługę stolików, kelnerkę w tym przypadku, nie wykluczone tez że zwymyśla również nasze ceny i obsługę
- klient laik – nie zna się kompletnie, ale posiada ogrom wiedzy zaczerpniętej z forum komputerowego
chyba to Kisiel kiedyś powiedział:
To, że żyjemy w koziej (nomem-omen) doopie, to już wszyscy wiemy, ale najgorsze, że się w niej urządzamy...."
To, że żyjemy w koziej (nomem-omen) doopie, to już wszyscy wiemy, ale najgorsze, że się w niej urządzamy...."