[-]
Ostatnio Dodane Obrazki
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#21

RE: Korepetycje

Szczerze ? 30 zł za godzinę to przegięcie, się nie znam, może takie stawki to normalka, ale kogo na to stać ?
"Zawsze warto być człowiekiem, choć tak łatwo zejść na psy.... "
Odpowiedz
#22

RE: Korepetycje

W tej chwili godzina indywidualnych lekcji u profesjonalnego lektora, to ok. 60zł., jak nie trochę lepiej...
Odpowiedz
#23

RE: Korepetycje

Tak jak napisałem, nie znam się, więc możliwe, ale mnie nie stać na takie usługi. Żyjąc w Polsce chciałbym zarabiać 30 zł na godzinę, nie mówiąc już o 60 zł.
"Zawsze warto być człowiekiem, choć tak łatwo zejść na psy.... "
Odpowiedz
#24

RE: Korepetycje

Tobie też nie płacą za ładne oczy, tylko za Twoją wiedzę. Weź poprawkę, że korepetytor nie pracuje regularnie pięć dni w tygodniu po 8- 10 godzin, a uczeń nie korzysta z nauki 40- 50 godzin w tygodniowo.
Odpowiedz
#25

RE: Korepetycje

Ale można jak Profesor w Wrocławskiej uczelni napisać książkę a później szantażować studentów ,że warunkiem zaliczenia egzaminu na piątkę jest kupno jej Big Grin
Odpowiedz
#26

RE: Korepetycje

Trzeba uczyć się samemu,przez wiele,wiele lata aby ten język dobrze poznać korepetytor nie pomoże tym,którzy nie mają predyspozycji do tego języka.Practice makes perfect.
Odpowiedz
#27

RE: Korepetycje

Degustator - takie zachowanie jest na porządku dziennym, niestety Sad
Patrzę w cieniu stoją buty
Widzę je jakby przez mgłę
Ooo...
Kto to, co to, kto powie co dziwnego dzieje się?
Odpowiedz
#28

RE: Korepetycje

Wszystko fajnie Big Grin Z ogłoszenia zrobił się taki temacik Big GrinBig Grin
Odpowiedz
#29

RE: Korepetycje

degi to nie tylko tam Big Grin U nas też Pan profesor z filozofii kazał nam kupić książkę, przeczytać ją (900str) i przyjść z nią po wpis Big Grin Ale to i tak się kalkulowało bo książka tańsza niż poprawka Big Grin
Odpowiedz
#30

RE: Korepetycje

Zapytał chociaż -o czym była ta książka?
Odpowiedz
#31

RE: Korepetycje