[-]
Ostatnio Dodane Obrazki
Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[-]

Telewizja Cyfrowa z Isko Żyrardów

RE: telewizja cyfrowa z isko

Jaka dziwna nagonka prawda jest taka, że internet w Isko zrywa 10 razy dziennie i nie ważne, czy jest pod kablem, czy na WiFi a partacze tam siedzący nic nie robią tylko odwiedza parę godzin idą do domu. A jak się do nich napisało to kazali podłączyć modem bezpośrednio i jak widać to tez nic nie dało ale trzeba nagadać głupoty abonamentowi by mieć święty spokój. Z telewizja nie ma problemu to chyba jedna rzecz działająca bez zarzutu.
Odpowiedz

RE: telewizja cyfrowa z isko

Ja mam internet z ISKO po wifi i nigdy mi nie zrywa a korzystam zawodowo wiec jestem uczulony na to wyjątkowo. Jak masz problem to trzeba zgłosić usterkę i jeżeli po wifi oraz po kablu zrywa to zaprosić ich do siebie a nie wypisywać żale na forum. Jestem informatykiem i wiem ze w 99% wina leży po stronie użytkownika. Niestety mamy nieraz tak zamulone i zainfekowane różnymi programami szpiegujacymi i innymi komputery ze to one bez naszej wiedzy powodują zrywania dostępu do netu. Nie wierze ze w ISKO nikomu nie zależy a mysle ze jest wręcz przeciwnie bo każdy chce mieć spokój w pracy. Zgłoś przyjdą pewnie podłącza swój sprzęt i się wyjaśni. Tylko trzeba się zastanowić bo każdy operator jak np Orange pobiera dodatkowe opłaty za nieuzasadnione wezwanie Smile
Odpowiedz

RE: telewizja cyfrowa z isko

To ciekawe wczoraj ani razu internet nie zerwał połączenia, wiec wina nie leży po mojej stronie tylko po stronie dostawcy. Ja wiem wy nie tylko informatycy myślicie, że trafiliście na jakiegoś amatora, któremu można wszystko wcisnąć byłe wyszło na wasze, bo przecież kasa musi się zgadzać.
Odpowiedz

RE: telewizja cyfrowa z isko